torsdag 2 januari 2014

-MAGSJUKA-

M som i MAGSJUKA...
Kan inte ens beskriva HUR mycket jag hatar det!
Bara jag hör att någon har magsjuka så springer jag så snabbt benen löper BORT.
Men vad händer då ditt eget barn sitter och spyr?
Jo då rusar du fram och tar det snabbt upp i din famn.
Det är lite samma som det där med att allt som kommer ur ditt barn är OK.

Vi började morgonen som vanligt med gröt.
Probelemet var bara att hon åt bara en sked istället för sina ynkliga 10. (hon är inte riktigt dendär gröt-typen).

Jag reagera dock inte riktigt på det.
SÅ vi stack till IKEA med Marlene.. Alice med då förstås.
Gav henne en majspuff i bilen men den ville hon inte ha?!
Då börja kugg-hjulen röra sig i mitt huvud...
MEN det var inte förrän vi var och åt i Ikea och som hon spydde upp allting hon just fått i sig som det slog mig..
MAGSJUKA..
FÖRBASKADE magsjuka!!

Hon har iaf varit sig själv, pigg och glad..
Bara maten hon inte vill ha.
Fick i henne lite frukt just och så amma jag henne.
Det dög, konstigt nog.
Hon brukar inte gilla bröstet nån annan tid på dygnet än på kvällen...
 Mjölk kanske inte är det bästa men huvudsaken att hon fick i sig lite vätska..

Vi hade massor som vi skulle göra idag men fick skippa allt.
Ja, förutom att jag var ti gymme då.
Jag trodde nog inte jag skulle överleva den timmen :)
Tänkte MÅNGA gånger hur *** kan man göra detta frivilligt!!!!!!?????
 Men ack så skönt det känns efter det :)

 Störst av allt är kärleken till DIG <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar