onsdag 8 januari 2014

- 250 km/h -

HEJ!

Dendär skolan tar kraften ur mig!
Så mycket nytt och SÅ många nya människor.
Det är inte lätt att komma in i en ny klass.
En grupp med människor som redan bildat sina gäng och så skall du försöka hitta din plats.
Tack och lov att jag är rätt social av mig och har inte svårt att öppna mun.

Men det är nog rätt tungt!
Slutarbetet har hunnit fast mig och nu borde jag sätta igång med det.
Tur så verkar det hittills rätt intressant så jag hoppas jag har motivation ända till mållinjen.

Alice var igår hos Nikos fammo och det hade gått så bra så!
Idag har Niko varit hemma så ingen barnvakt har behövats.


Dessutom så är det inte så många veckor kvar så befinner vi hos

HÄR

 


UTSUN HUTSU kallar nämligen på oss om 5 veckor :)

 avaa/lataa täydessä koossa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar