måndag 6 januari 2014

- Alice 9 månader och sista dagen mammaledig -





Jag är lessen och nervös!
Vart har tiden farit?
Jag får inte längre vakna när jag vill och spendera dagen med min underbara lilla tös.
Nu börjar vardagen PÅRIKTIGT!

Imorgon är det skola från 9-17 imorgon och Alice skall vara hos Nikos fammo.
Vi har varit och hälsa på dem varje dag nu de senaste dagarna så att hon ska vänja sig.
Idag var hon en stund ensam där.
Resultatet var att hon hade matvägrat samt gråtit en del..
Nå nu skall det vell börja gå!!
Jag vet ju att hon har det bra iaf :)

Idag blev hon 9 månader!!!!
Det firades med lite kaka.

Vad har vi annat gjort då?
JOOO ordnat om här hemma lite :)
Jag har länge sökt efter såna där "höstavar" och nu fick jag ÄNTLIGEN sådana av Marlene.
TACK <3
Färdigt målade dessutom.
Niko satte ihop den och nu bryder den vårt lilla hem, som håller på att pösa över av saker!

Men nu och packa väskan samt tribbel-kolla läseordningen än en gång så att jag inte befinner mig på fel plats vid fel tillfälle imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar