torsdag 9 januari 2014

-7 saker-

7 Saker ni KANSKE INTE visste om mig :D

1. Jag äter ALLTID makaronilåda och leverlåda med sked.

2. Jag har alltid varit intresserad av flygplan, dock ändå lite flygrädd. Alltid då nån jag känner sticker iväg på resa sitter jag och kollar med olika appar var nånstans dom flyger som bäst, hur högt m.m.

3. Det krävs inte mycket för att göra mig glad. Redan det att jag ser att det kommer nån rolig film på Tv så är min dag räddad och jag blir genast på bättre humör.

4. Om nån jag känner far på resa till nån plats som JAG själv varit blir jag genast jätte ivrig och berättar massor om det ställe, vart dom bör fara m.m. Har ett stort MÅSTE på att få allt förklarat så att dom OCKSÅ får uppleva allt jag gjort och inte missar nån viktig plats.

5. Jag älskar att göra mina närmaste glada med små saker. Som exempel: Skulle jag bara hinna skulle jag alltid rusa hem till mina föräldrar och städa hos dem så att allt sku va snyggt då de kommer hem. Dessutom tycker jag om att pigga upp med blommor och presenter. Tyvärr sätter budgeten stop för det.

6. Jag är otroligt beroende av telefonen, facebook och instagram. Vill följa med och ha koll på vad som händer. Spelar typ ALDRIG spel så dom är jag inte beroende av.

7. Jag vill ha tre barn. :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar