lördag 2 november 2013

-Alices första ord-

Såna här tider är jag så glad att jag har mina vänner<3
Igår kom Mia på besök och fick mina tankarna bort från allt det sorliga.
Vi lagade sallad, kaka och pratade skit :)
Precis sådant som vänner är till för.

Idag har vi tagit det lugnt.
Varit hos mamma och pappa och ätit samt badat bastu.

Alice lärde sig igår att visa var lamppan är och kan nu det rätt så fint bara hon är på det humöret.
Igår sa jag åt Mia att ett såhär gammalt barn inte ännu kan säga ord och mena dom, men nu äter jag upp mina ord.
Idag har det kommit LAMPPA ur hennes mun mer än 5 gånger. 
Och vi är faktist 4 som kan vittna det.
Om ungen både visar på lamppan och säger ordet LAMPPA kan det inte vara i misstag!
Hon är så otroligt duktig vår lilla tjej <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar