onsdag 20 november 2013

-Sugar is sweet, and so are YOU-




Idag blev det röda läppar för att piffa upp vardagen.
Som ni kanske sett så har hårfärgen ändrat och jag är tillbaka till mitt blonda jag igen.
Blont är min grej, så är det bara!

Vad har vi gjort idag då?
Jo jag och Alice har snurrat runt på stan medan Niko varit i skolan en timme.
Vi köpte egentligen inget annat än en påse med billiga paprikor från torget.
Jag hade ju som tanke att hitta några fina personliga julklappar men det blev inga.
Om man igen skulle vara kretiv och laga själv.
Synd att man inte har nån sy-talang...

Men nu tänker jag fara på en liten promenix ut i höst-mörkret!

4 kommentarer:

  1. Mennään sitten kun veronpalautukset tulee! Sitten mekin Joelin kanssa päästään mukaan! 😊 jos sitä sais ostettua pari tiettyä joululahjaa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Apua mä en saa juuri ollenkaa mut mennä vaa :D

      Radera
    2. Tyttöjen laatuaikaa ainakin :D

      Radera
  2. Jeps! :) tyttöjen ja Joelin! Mennään vaikka myllyyn ostoksille, sieltä ainakin löytyy vapaa parkkis eikä tarvitse mun murehtia ajamista ton laivan kanssa missään turun keskustassa! :)

    SvaraRadera