måndag 25 november 2013

-I´m ALIVE-

Nu är vi hemma alla tre igen.
Ja, jag vet Alice skulle vara två nätter hos mamma och pappa men en natt fick räcka.
Natten hos dom hade gått rätt så bra, så vi hoppas det goda mönstret följer, för jag kan ju inte amma ännu heller.

Jag däremot sov kanske en timme förra natten tackvare magtömnings hellsike.
Andra satsen tog jag idag på dan och sen var vi mycket goda vänner med herr WC.
MEN nu är det över.
Undersökningen var klockan tre och tog ca en halv timme.
Fick lite lugnande, muskelrelaxant samt värkmedicin rakt in i ådern så man blev lite sisådär.
Tiden for ganska snabbt.
Det harma mig bara lite att jag missa lite vad dom sa, tror ja slumra till en gång.
Sen mittiallt märkt jag hur jag skrattade till då jag kände hur skopin rörde sig inne i magen.
Underliga mediciner.
HAHA men värst var nog faktist tömningen, skopin var pikku juttu.
Jag hade väldigt svårt att hålla mig mätt på köttbuljong och tee.
Så det var mindre skoj.
De hittade inte riktigt något speciellt.
En aning såg det ut som det varit nån infektion där men bättre vet man då provsvaren kommit.
De knippsa ca 4 bitar från mina tarmar.

Efter undersökningen fick jag vila en halv timme före jag fick lov att åka hem.

Nu är magen mätt på RIKTIG mat och humöret har stigit tillbaka till det normala.
Så skönt att vara hela familjen samlade igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar