tisdag 19 november 2013

-Att blogga-

När jag började blogga så tänkte att oj om mina blogg också en dag blir så stor som t.ex. Kenzas!
Hur sjukt tänkt är inte det.
Har ni sett hur många bloggar det finns därute?
Miljontals!
Att nuföritden få massa läsare och så att säga leva på bloggen är jätte svårt.
Det tog inte läng förrän även jag insåg det och började blogga mera "för min egen skull".
För ska du få en stor blogg så måste du faktist ha något speciellt som folk fastnar för och vill läsa JUST DIN blogg.


----------------

I min blogg ser du EN del av mig.
En del av kanske 10 andra delar.
Visst skulle jag kunna dela med mig av de andra 9 delarna men det finns vissa saker som jag anser att inte ska stå här.
Det finns dessutom människor som inte vill bli nämnda i bloggen och dom måste man ta i beaktan.

Jag berättade för två veckor sedan om att det är väldigt jobbigt just nu.
Jag gick inte in på detaljerna eftersom personen ifråga inte ville det.
Jag tycker att de skulle ha varit skönt att dela med mig hela sanningen men alltid går inte det.
Bloggen fungerar ibland som en sorts dagbok, men alltför ofta måste jag tänka extra nog vad jag sätter ut.

Probleme med att blogga är att du skriver EN text och sedan tolkar läsaren den texten på sitt sätt.
Du slipper sällan och förklara dig ifall han eller hon tolkat fel.
 Så ibland känns det faktist svårt att skriva eftersom det känns att man måste föklara sig så mycket i sina inlägg.
Och så är vi tillbaka till det igen att det faktist bara är EN del ni ser av och på basen av den gör ni uppfattningar om hurdan jag är som person.
Kom dock ihåg att det finns så mycket mer :)

2 kommentarer: