måndag 18 november 2013

-let´s talk some wedding-





 



Jag är en typisk flicka som har gått om drömt om  bröllop ända sen jag var liten.
De behöver int vara stort men vill ändå ha det genomtänkt.
Alla våra närmaste skall vara på plats.
Vit klänning ska det vara, något i stil med bilderna ovan.
Långt släp men inte för långt.


Sen ska det vara helst på sommaren och vid havet.
Helst skulle jag vilja ha seremonin också vid en strand, men tror inte Finlands väder tillåter det så det blir vell i en kyrka.




garden



rakennus


Bildrena ovan är från Furuvik som jag starkt håller som ett alternativ.
Nära havet och sådär romantisk stil.

En till sak som jag skulle uppsaktta att platsen skulle ha är en lång väg med björkar eller andra trän jämt planterade på båda sidorna.



Stämningen på festen skall vara lätt med massa program, skratt, god mat och HÄRLIGA RÖRANDE TAL!

Helst ska det vara ganska mörkt och massor av ljus, men tillika så ljust att man kan ta massa bilder.

Wedding Candle Centerpiece


När blir det bröllop då?
Jo skulle ha villa gifta mig redan nästa sommar men tyvärr sätter pengarna och tiden stopp för det.
Har slutarbetet som skall skrivas hela nästa vår så hinner inte planera bröllop då ännu.
Förstås så kan man ju gifta sig trots att man inte "har" pengar (magistrat + bara de närmaste) men eftersom jag planerar att gifta mig EN gång så vill jag göra det ordentligt och hellre skjuta upp det och spara.

Så vi hoppas på att få säga "JA"  2015 :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar