torsdag 7 november 2013

-Julgodis-

Nu har jag kockat Julgodis två kvällar i rad och skulle ännu ha kunnat fortsätta.
Fick en hel del resept med mig hem plus en massa goti gott.
Massor av läckerheterna kunde jag inte äta, så blir att laga dem pånytt hemma med Laktosfri choko.
Ifall ni vill att jag skall lägga ut resepten så HOJITA till!

Idag kom ÄNTLIGEN lite goda nyheter!
Nu får vi bara hoppas att allt skall gå bra i fortsättningen.
Jag säger bara en sak.
Cancer borde få cancer och dö bort!
Fick förresten hem på posten tiden till kolonoskopin.
Den 25.11 gäller det om jag inte avbokar den.
Har varit lite bättre i magen nu så få se vad jag besluter mig för.

Annors har dagen varit rätt härlig idag.
En lång promenad med en granne i vårt hus och sen har Mia suttit och chillat med mig.
Tack för kaktusen MIIKS<3
Jaa och sen var det ju middag hos Nikos föräldrar :)
och så Julgodiset förstås!

Men nu gråter en liten tjej efter sin mamma så jag säger gonatt!





1 kommentar: