söndag 24 november 2013

-tyck synd om mig-

UJUJ vilken dag och imorgon är det vell ännu värre.
Har litta i mig nu 4 LITER olika sorters drycker.
Saft, tee, buljong och silade soppor.
Jag är HUNGRIG!!
Och jag får inte äta mat mat före i morgon klockan 17.
Just kitta jag magtömningsvätskan som smaka skit så snart börjar jag vell springa på wc.
Ser så fram emot natten :(

Alice sover över hos min mamma och pappa och jag har såå lessamt.
Första gången hon sover borta från oss.
HEMSKT!
Känns så tomt.
Jag får inte amma nu på två dygn så vi tänkte att vi kör två flugor med en smäll och försöker få bort natt-ammningarna tillika.
Förra natten var inte heller något att skryta med.
Hon skulle ha bröst säkert 15 gånger och inget annat dög!
Så ser nog fram emot om bättre nätter efter att hon kommit från mamma och pappa.

Men nej nu på wc!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar