torsdag 31 oktober 2013

-när allting blir för tungt-

Livet är så jävla orättvist!
Varför händer det hemska saker åt goda, härliga människor?
Denna dag har varit så fruktansvärt jobbig.
Den ena dåliga nyheten efter den andra har ramlat in.
Och jag fasar för vad som komma skall.

Jag hoppas ni förstår att visa hur mycket ni älskar era nära och kära!
För en dag finns de inte där mera och då kan det vara för sent!
Livet är så kort, så lev för fullt varenda en sekund!
 
Jag kommer dra ner på bloggandet en del.
Jag hoppas ni förstås.
Vissa dagar kanske det känns bättre och då kommer det kanske upp ett inlägg eller så.
För man kan ju inte sluta leva.
Och jag har ju någon som jag måste leva för.
Vet inte vad jag gjort om jag inte haft min lilla flicka som hämtar så mycket glädje åt mig <3

1 kommentar: