måndag 4 november 2013

-Allt blir BRA?-

Här är vi redo inför vintern.
Idag fick Alice en fin mössa och superfina tossor av mommo!
Lyckans tjej som fått en så underbar mommo och moffa!
Och nu menar jag inte för att de köper saker åt henne utan för att de ger henne så mycket tid och kärlek.
Hon lyser som solen varje gång hon ser dom.
<3

Överlag  har det varit en jobbig dag.
Jag går som på nålar hela tiden och gråten bränner ständigt bakom ögonlocken.
Ibland önskar jag att jag vore lika gammal som Alice.
Bekymmrena i storlek som att "får jag inte ta i blomman så börjar jag gråta" och "jag VILL inte och sova så nu tänker jag gallskrika tills nån tar upp mig".
Det känns att livet skulle vara så mycket lättare om man vore liten.
Men nu är jag inte liten mera.
Jag förstår saker och måste ta itu med de "icke-roliga" sakrena, hur mycket ont de än gör.

Men ett som är säkert! Jag tänker ALDRIG förlora hoppet på att allt blir bra!






4 kommentarer: