fredag 4 oktober 2013

-Galna DAGAR på kommande-

 Bää bää vita lam spelas på repeat här just nu.
Alice bara lyssnar och försöker i mellan överrösta ljudet från datorn.
Hon verkar må bättre idag, inte så täppt mera.

Idag föll det in något i postlådan jag verkligen väntat på.
STOCKMANNS GALNA DAGAR ÄR SNART HÄR!!
Jag har bläddrat igenom den ett antal gånger redan och hittat mycket som jag skulle VILLA ha.
Jag minns för ett halft år sedan då jag just kommit hem från BB att det var galna dagar just då.
Och det harmade så fruktansvärt att jag inte slapp dit.
Ni vet hormonerna, mjölken stiger o sådär.
Jaja, men ja hade ont och ett barn att ta hand om så galna dagarna fick vänta!
MEN NU!
Nu är dom här igen och dit ska jag!!

Aja nog om det.
Marlene var och hälsade på oss idag.
Har inte sett den tösen sen jaa a, länge är det iaf.
Och så hämta hon ju så fina blommor också!!
Inte illa :)
Nu ska jag sätta plattan på och börja koka ihop nå gott.
Vad det är så får ni se senare :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar