söndag 20 oktober 2013

-Söt som socker-

Hej på er!
Hur mår ni?
Min mage är fortfarande dålig.
Börjar bli rätt störd på att besöka Herr wc.
Dessutom harmade det att måsta kolla då Alice simmar från kanten av simbassängen.
Iddes inte fa i och smutsa ner vattnet som sedan massor av småbarn kan dricka av.
MEN jag kunde ju iaf dra nytta av att titta på.
Kameran åkte med och jag fick iaf EN väldigt söt bild på vår lilla simmare som faktist DÖK första gången idag.
Häftigt!
Lite vatten svalde hon på sin färd under vattenytan, men inte nå farligt.

Men nu ska jag försöka få lillfröken att sova.
Gonatt<3




3 kommentarer:

  1. åh, hihi, Måste nog sluta läsa din blogg snart då man blir så baby-sjuk , ;) åh hon är ju så söt :) och vad fint att hon dök, själv minns jag mamma berättat nångång att jag och mimmi var vilda på att plaska i vattnet redan som små bebisar , kanske er alice blir en aktiv simmare då hon blir äldre! :D

    SvaraRadera
  2. Nemen :D Ni har inga baby planer då? :D Joo hon e sööt! eller en mamma tycker ju alltid att sitt barn är världens vackraste men! Haha :D Vi får hoppas att hon blir en vesipeto!

    SvaraRadera
  3. Ooh nå no finns de, men tanken är att ja ska gå skolan klart först för ja vet själv att jag behöver lite extra tid me studier jämförelsevis med andra , lite slöare på å lära mej! :)
    såå det blir nog skolan först :) men annars finns no planer, men då jag vet med mig själv att det är onödigt att dra vatten över huvudet o göra de stressigt för en själv :) o ja klart mamma alltid tycker sin egen ögonsten är finast! :D sen e de ju roligt då alla andra också tycker det ;)

    SvaraRadera