tisdag 29 oktober 2013

-Lasten SUURI lelukirja-

    
Google

Kommer ni ihåg denna?
En sådan föll ner i vår postlåda idag.
Jag minns alltid när jag var liten och Julen närmade sig så satt jag där med pennan i handen och ringa runt allt det jag ville ha till julklapp.
Det var så roligt, alla finaste leksakerna i en och samma bok.
Allas föräldrars MARDRÖM!
Nå, nu är det då Alices tur att sitta med pennan i högsta hugg och få mammas och pappas ekonomi att rasa.
Nä den faran finns vell inte ännu på två år men SEN!!

---

Det blev förresten ingen mammografi idag, utan ultra i stället.
De vill inte göra mammgrafi på kvinnor som är under 30.
I alla fall så hittade de ingen knöl, förutom den som fanns där från förut då alltså.
Så nu får jag vell bara pusta ut och lägga EN sak ut tankarna..
Till näst gäller det vell kolonoskopi eller gastroskopi..
Min mage är ÄNNU också för aktiv :(

2 kommentarer:

  1. Skönt att de inte hittades något mer. Jag ha själv blivit så paranoid med sånt där, tycker att alla till höger och vänster har cancer... själv är ja lite osäker på hur man ska undersöka brösten och när mina inte direkt är små tycker jag de är ännu svårare. Hade just funderat på ifall man kan gå på mammografi eller ultraljud bara för säkerhets skull eller måste man månne hitta en knöl före de? Själv har jag oxå en bit till 30 ännu...

    SvaraRadera
  2. Kolonoskopi e ej kul kan jag berätta, som gjort de flera gånger... Gastroskopi däremot ha jag aldrig behöva göra. Hoppas dock de hittar vad de e som spökar med din mage!

    SvaraRadera