söndag 6 oktober 2013

-jag har VUNNIT-

Jag har MASSA bilder jag vill visa för er, men ni får vänta tills imorgon.
Har fotat fina bilder på Alice som jag skall fixa lite ljuset på ännu, sen kommer de upp hit.
Så nu får ni nöja er med bilder på mej =)

Min kära lilla dotter blev 6 månader idag!
Kan ni förstå det?
Jag kan inte fatta att det är ett halvt år sedan jag låg där på BB och hade henne på mitt bröst för första gången.
Kan nog inte ännu heller förstå att jag har haft tur i att få JUST henne. 
Jag som aldrig vinner något har vunnit den högsta vinsten!

Jag hade tänkt skriva ett lång inlägg om henne idag, men det får också vänta tills imorgon.
Vill skriva det med omsorg och inte såhär snabbt!

Nu ska jag plocka undan dagens rådd!
Ha de bra!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar