onsdag 16 oktober 2013

-Can You See Me?-


Tack för kommentarena angående förra inlägget.
Nu har vi testat Muksus färdiga och grötar och det sjönk som godis i fröken.
Jag smakade också och NAM är ordet!

Jag har sån fruktansvärd träningsvärk.
Mia drog en killerträning på måndag och jag har ännu inte återhämtat mig.
Att slippa upp från sängen och soffan är en pina.
Jag kan inte sätta mig sakta nånstans utan kastar mig ner så att inte lårmusklerna belastas.
Och för att inte tala om min gåstil.
SKITEN I BYXORNA!
Om jag drar detta pass i fortsättningen så lär jag vell iaf bli "ranktakuntoon 2014".
Postivit tänkande Paulina!

Men nu märker jag att TV:n tar över min koncentration så ska avrunda!
Eftersom jag inte tagit några bilder på en tid så får ni för omxälingens skull en låt som spelas på repeat här!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar