torsdag 17 oktober 2013

-Julgranarna har åkt fram, hmm-

HEJA!
Nu har Julklapps köpandet startat, eller med andra ord paketpappret inhandlat :)
Det är vell en början iaf.
Jag har de senaste åren börjat satsa på utseendet av paketen.
Jag tycker själv det är roligt att få paket som är snyggt paketerade.
En snygg paketering är liksom redan värt halva paketet.
Uttryckte jag mig rätt nu?
Nämen fastän man bara sliter av pappret och slänger bort det så tycker jag om att man ser att personen faktist satsat på utseendet.
Så nu har jag iaf paketernas utseende fixat!
Sen återstår det ju faktist att hitta något personligt innehåll också!
Shit!
OCH denna Jul har ju antalet faktist ökat med ett!
Jag fasar faktist lite hur vi skall rymmas i vår lilla två efter Julafton!
Kan ju tänka mig att Alice från och med nu kommer att få mest Julklappar.
Så vi söker vell större lägenhet efter Julen.
Nej skämta bara :)

Har ni kollar ut ur fönstret idag?
Då är ni säkert av samma åsikt att idag skall ljusen tändas och sockorna skall på.
Fick nästan lite lust att köpa glögg, men nej!
Ikea hade förresten Julgranar redan omrking i varuhuset.
Är det inte lite vel tidigt?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar