måndag 28 oktober 2013

-min privata kock-


Vilken slö dag det varit.
Min kusin, Alices gudfar ringde på förmiddagen och frågade om han kunde komma och hälsa på.
Jag blev glad, för hade redan gått och räknat minuterna tills Niko kommer hem och jag får sällskap.
Det var en tid sedan jag sett Arnold så vi hade mycket att ta igen :)
Dessutom lagade han mat åt oss!! Inte illa!

När Arnold åkt hem, knackade det på dörren och där stod vår granne med hennes flicka (5 månader gammal).
Vi drack tee och åt lite bulla medan flickorna "lekte" med varandra.

-------

Imorgon skall jag på mammografi.
Har hittat en liten knöl i bröstet, vilket är mindre kul.
Har tid redan klockan 9 ti TYKS och Alice skall föras till min mamma före det, så det blir tidig väckning i morgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar