onsdag 16 november 2011

Twilight

Hejssan!

Okej nu anser ni säkert att jag åker tillbaka några år i åldern men nu bara måste jag säga att imoron blir det Breaking Dawn PREMIÄR!!!! Jo jag är ett Twilight fan sådär måttligt :D Inte så galen att jag följer med Roberts varje steg han gör i världen men.. Detta blir nu den tredje premiären, den första filmen såg jag några dagar efter premiären. Så 00.04 (jag tror det var då den börjar) sitter jag och tre kompisar och skriker i en fullspäckad biosalong. Jag och Mia har på oss våra blusar där det står Edward på eftersom vi är team Edward medan dom andra två står mera för den där sjuttons hunden/vargen/vadhannuänär... :D Haha japp så sånt =) Hur i alla mina dagar jag skall orka upp nästa dag till 6 efter en tre timmars sömn har jag ingen aning, men vadå man lever bara en gång så!!

Nåjoo enough med Twilight :D Idag var det igen en intressant dag på praktiken. Man ser en hel del, och ännu har inget skrämt skiten ur mig :D Känner mej rätt stolt! Jag fundera då ja haft så ont i ögonen o i pannan vad jag har för fel så de tog och kollade mig oxå i samma väva som alla andra och såg att jag hade bihåleinflammation. Så nu går jag på antibiotika igen... Tur att va på praktik på en öronpoliklinik :D

1 kommentar: