fredag 25 november 2011

prickar åt höger och vänster

Tjohej!!

Hur är det där? Här är det prickit. Ni skulle ha sätt mig idag på praktiken, jag var helt röd på händerna. Mesamma då jag rörde händerna med något eller skrapa lite så blev det märke av det. Nå nu har cortisonen och antihistaminen iaf lite hjälpt så nu får jag ändast märken om jag skrapar. Läste att detta kan pågå till och med år men får hoppas mitt far över lite snabbare.

Dagen på praktiken gick iaf suveränt. Fick även idag kanylera och assistera så är mer än nöjd. Desstu mera man för gör desstu snabbare far dagen. Ja jag vet att man vell inte får använda desstu två gånger i en meningen men :P

Nu ska jag snart söka Niko från tåget och sen skall vi till mommo på kåldolmar. Imoron fyller mamma år så imoron blir det kakkalas :D På söndag har mina tvillingkusiner sitt kalas och då har jag och Niko även varit ett år förlovade. Kan på söndag berätta lite mer om det ifall ni inte minns :D

Bilderna nedan är från när vi försökte ta julkort på djuren!



1 kommentar: