fredag 11 november 2011

Carpe diem




Hejsan!

Förlåt igen en gång för att jag varit trög och inte orkat skriva. Igår på moron var jag först på blodprov. Fastän jag inte alls gillar det så gick det super! Resten av dagen låg jag bara i sängen och tittade på Glee. Bestämt mitt nya favoritprogram!!
Idag börja morgonen med massage klockan 11. Snuvan är ungefär som igår så kunde bra fara på lite knutöppning av ryggen. Sen var vi till Tyks för att söka lite jobbkläder till måndagen, börjar ju min praktik där på måndag! Efter det var vi till lägenheten och förde sakena som kommit från Hobby Hall. Bilder ser ni ovan. Är helt super nöjd! Passa perfekt under klockan.
Nu stack mamma o pappa just iväg på 30-års brölloprsresa till Gdansk så jag och Niko är hundvakt hela veckoslutet. Så ursäkta mamma och pappa om huset ser hemskt ut när ni kommer tillbaka för nu ska vi har århundradets coolaste 11.11.11 party.. nej skoja bara :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar