måndag 28 november 2011

diagnosen fastställd

Såhär ser man ut när man stiger upp klockan 6 på moron och inte orkar göra nästan något med uteseende

Diagnos: Urticaria
Medicin: Histec och Atarax
Hur länge det kan pågå: Vet inte??
Varning: Bastu !!

Hur ska jag klara mig utan bastu speciellt när man inte vet exakt när dom här tänker sticka iväg..  Nej nu ska ja sluta, det finns större problem i världen än mina prickar..

Jag vill att det skall bli lördag... Har nästan allt färdigt köpt inför inflyttningsfesten, men något nytt i klädväg skulle vara ett plus. Antar att jag får vänta tills lönen kommer.

1 kommentar:

  1. Min bror hade o nässelfeber o massa prickar! Men han hade stora som bölder han som kom o fo kom o fo att dom to in honom ti tyks! så tuuur att ditt e lindrigt :D de no ingen farlit men går bort m dina mediciner du har :D

    SvaraRadera