lördag 12 november 2011

Hund hund och hund

Hej!!

Varför skall veckoslut ALLTID gå mycket fortare än vardagar? Nu är det redan lördag och veckoslutet är snart förbi. Skrämmer jag bort er ? =) Ja ska sluta gnälla. Vi vakna 8.00 vid två hundar som tyckte att vi skulle stiga upp. Vanligtvis är det mamma och pappa som får sig men nu när de är på sin honeymoon the trettionde (jo inga kommentarer på mitt språk tack) så är vi målen för de blöta pussarna på moron. Jaja, men vi steg ändå inte upp före 10 vilket ledde till att vi fick torka upp stora pölar med urin (hundarna är vana att slippa och urinera tidigare än 10).. Efter lite bacon och ägg styrde vi hundanra mot hundparken med den tanken att vi själv kommer lättare undan (behöver inte gå utan kan sitta på bänken medan hundarna gör sina bestyr).. Just de joo, hundarna+lera+godadofter= hej vi rullar lite runt här o ser om lukterna fastnar i pälsen!! Great.. Så vi kom inte lättare undan eftersom det blev duschen åt båda..
Nu är min man nere i källaren o byter vinterdäck till min bild, jäkla bra gubbe ja ha skaffa åt mej, förutom att han har redan söndra två av pappas verktyg :O Nå bara ringarna blir bytta så.. Nu for han över och låna grannens verktyg, hoppas han inte drar sönder på dem me...
Om en halv timme skall vi föra Woltti och nyppas, stackare kommer säkert att skrika som en stucken gris. Eftersom det tar about 3 timmar tänkte jag sticka iväg till Skanssi en sväng.. Så länge mamma och pappa är borta måste man passa på och köpa julklappar! Snäll unge dom har!!
Hoppas ni orka läsa tillslut! Hörs senare puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar