tisdag 22 november 2011

Läkare?

Uss jag har sån princip att jag inte vill skriva blogg om jag inte har några nya bilder att tillägga men nu måste jag nog ändå göra det eftersom det bli noll bloggande annors.
Veckoslutet var härligt. Niko kom hem på lördag, och på  kvällen var vi till Mia på tuparit (inflyttningsfest). Skoj att se kompisar! Söndagen blev en slö dag till 90% varav 10% gick åt till att hassa pengar vi fått av Nikos farmor och farfar. =)
Igår var jag till 16 på praktik och sen körde jag Niko till tåget. Så där har ni de tre senaste dagarnas händelser i sin korthet.
Dagen idag har varit som alla andra praktikdagar också varit. Jag hör på till max och sätter all koncentration på praktiken så när jag kommer hem är jag helt slut och inte orkar med något annat än se på Tv, typ. :D På praktiken storm trivs jag. Handledningen är super och jag får göra helt tillräcklit. Idag kom även överläkaren och gav en klapp på axeln och sa att jag skulle kunna söka till läkare enligt honom. Tjaa varför skulle man inte kunna söka en gång till. Jag är så hiskelit intresserad av det som läkarna får göra att jag ibland glömmer bort min roll i praktiken... hmm.. :D Nu ska jag sätta ihop en korvsås.. Ha de bra!
I brist på andra bilder får ni en på mej och Ronja!

4 kommentarer:

  1. sök ti lääkis en gång till, om man vill någo tillräcklit är det nog möjlit! du borde ha passa på att söka förra våren då niko va i milin :O

    SvaraRadera
  2. Dina bilder är så fina! Skulle också vill kunna fota/bli så där bra på bild.. :)

    SvaraRadera
  3. Ja kan ta me den sen ti pargas på jullovet så får du seee dennn!! :DD

    SvaraRadera
  4. PS. Ja tycker oxå att du ska söka ti lääkis om du verkligen vill det! Då lyckas du oxå! :) Tror att du sku bli en bra läkare! Sku allti vända mig ti dej om ja sku ha någo problem sen, bara så att du vet :DD

    SvaraRadera