söndag 27 november 2011

För exakt ett år sedan...


För exakt ett år sedan knäböjde du dig framför mig på flygfältet i Spanien. För exakt ett år sedan bestämde du dig för att du vill tillbringa resten av DITT liv med mig.  För exakt ett år sedan gjorde du mig till den lyckligaste kvinnan i hela världen.

Trots att du varit i milin hela året har det varit mitt bästa år eftersom jag fått bära en ring på mitt finger som märke att du vill vara med mig, samt att jag tillhör dig. För ca 14 år sedan då jag såg dig första gången trodde jag aldrig att du skulle välja just mig. Jag älskar dej <3

7 kommentarer:

  1. resten av hans liv behöver det väl inte betyda!!! :D

    SvaraRadera
  2. är det inte det man strävar till då eller ? =)

    SvaraRadera
  3. Så fint skrivet! <3 Grattis helt mega massor!!

    SvaraRadera
  4. ja vill se ringarna! :D
    o grattis ja såklart

    SvaraRadera
  5. Hanna: visst ska du få se dom =)

    SvaraRadera