tisdag 15 november 2011

praktik på G

Jag har inget liv känns det som, haha nej nu överdriver jag. Trots att dagarna mest går ut på att vara på praktik så är ju också det ett liv. Man måste bara se det positiva i allting. Skulle dock vara skönt att hinna göra lite annat också än att vara på praktik, städa och laga mat. När jag "gick" i skolan så hade vi ju dom flesta dagarna lediga varav det fanns tid till en massa som inte nu ens ryms in i min hjärna. 
Ja men igår börja ja då på en ny praktikplats, den kan jag beskriva med ett ord: super!! Hanledningen är alldelse perfekt och allt är planerat. Jag kanske inte kommer att få se så mycket eftersom det är en poliklinik (nu jämför jag med en kirurgisk avdelning) men jag är ändå jätte nöjd! 
Bloggen ser för övrigt jätte tråkig ut, inga bilder och så men det skall nog bli ändring. Har bara varit alltför trött för att fota, men bara vardagen stabiliserar sig så kommer det nog att synas här också! Så stanna kvar om ni bara orkar o vill :D Nu tänker jag lägga mig på sängen och titta på GLEE!!


2 kommentarer: