tisdag 29 november 2011

baka baka liten kaka

godkväll!
allt som har kunnat gå åt skogen har idag gått åt skogen, kanske med en liten överdrift...
Praktikdagen gick slött av någon orsak, som i en dvala, kanske berodde det på ataraxen jag tog mot kliande som också har en lugnande verkan.. wuppiduu =)
Sen då jag äntligen slipper hem och tänkte sätta ner mig vid datorn för att se på Glee som jag väldigt lagligt laddat ner så visar dator rutan svart. En snabb tanke flög i mitt huvu att nää ää dit for alla bilder och allt annat som samlats únder vår 4åriga relation, men sen tänkte jag att äh stänger om den en gång så e allt bra igen.. Pyyh heller...

Nåå sidu sen när paulina är utan dator så vet hon inte va hon ska göra såå hon börja baka.. smaart va.. joo jag for dessutom riktit till grannarna och lånade ägg så att ja sku få min kaka..  själva bakande gick bra men kolla va som hände när jag skulle vippa den andra vägen.. snyft


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar