måndag 2 februari 2015

- har hittat min blivande VIGSELRING -

Jag tror vi börjar se ljuset i tunneln, ÄNTLIGEN!
Förlåt för en massa tråkiga inlägg om ni ens orkat läsa dom ;)
Det SKALL bli ändring på det hela!

Alice har iaf idag haft mycket lägre temp än dagarna förut.
Sådär typ gränsen mellan stegring och feber.
Idag har hon dessutom fått NIPPOR vilket typder på tredagars febern, som istället blev fem.
Vi disskuterade med läkarn idag och hon trodde att Alice har både enterovrius och tredagarsfeber.
Enligt henne blir inte barnets svalg att se så hurja ut som det gjorde åt Alice.

Aja, vad det än är så hoppas jag vi är på klarare vatten nu!

Men till något helt annat :)

Igår var det ju "häämessut" i Caribia.
Jag hade för länge sen bestämt att DIT skall jag och spana efter min vigselring.
Vi förde Alice till mina föräldrar och styrde nosen mot Caribia.
Det tog faktist inte mer än 5 minuter och jag hade hittat min ring!
Jaa sen gick ja ju nog runt och så på andra i en halvtimme men sen var det nog bara att gå tillbaka och slå fast köpet!

åååh den är sååå FIIIN!!!

Ni anar inte hur mycket jag skulle vilja visa den!
MEN lika som med klänningen så håller jag den utanför internet ända tills bröllopet :)

Här kommer dock några andra bilder från Caribia :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar