torsdag 12 februari 2015

- bloggpausen är finally OVER -

HEJ!

NU är jag tillbaka :)
Hah jo sure tänker ni...
Men nu har jag påriktigt fått motivationen tillbaka.
Jag vet int när jag senast haft en paus på 10 dagar men det behövdes verkligen.
Jag märkte att jag gav löfte på löfte om att NU börjar det hända men sen sket de sig ändå.
Så jag bestämde mig från att helt ta avstånd.
Har inte ens kollat statistiken på 2 veckor men jag antar att det inte är så hemskt många läsare kvar ;)

MEN vad har då hänt under dessa två veckor?

På dagarna har jag varit på praktiken och imorgon är faktist min sista dag på skolhälsovården.

Vi har haft vårt första "kaaso" meeting och skickat iväg SAVE the DATE korten.. njaa riktit alla är faktist inte ännu skickade. Ni kommer att få se dom sen då jag är säker att alla gäster fått sina kort :)

Jag har fått nån jädrans infektion i mina fingrar så min hud är helt sönder. Går nu på antibiotika kur.

Alice har nu SOVIT över en VECKA utan tutt. Jag skall skriva ett skillt inlägg om det :)

Har blivit kontaktad av två modellagencyn och mellan dom borde jag välja. 
Vilken av dom skall jag skriva kontrakt med?!?

Så detta har hänt under 10 dagar :)

Det jag är mest stolt över är nog tutten!
Todde ALDRIG det skulle gå så fint att lämna den, men jo mer om det i ett annat inlägg!




1 kommentar: