onsdag 25 februari 2015

- ETT stort EMOJI problem -

Jag har ett fruktansvärt STORT problem!
Det gäller nämligen tolkning av inget mindre än EMOJIN!

Jag har en liten rackare som gör mig tokig.

De flesta tolkar denna på ett helt annat sätt än jag gör, och nu vill jag ha ER åsikt

Vad betyder denna EMOJI åt er?

Mina kära vänner anser att detta är en flirt-sex-"iske silmää"- emoji...
Ni förstår säkert vad jag menar.
Den är alltså enligt dem lite sådär naughty..

NÅ av nån orsak så ser jag den inte alls som så utan som sur..
Jag anser att den tittar sådär snätt på nå och munnen sådär snett surt åt sidan!
Liksom lite som såhä..

Så nu MÅSTE jag få veta hur man skall tolka den :)
Låt majoriteten vinna ;)

6 kommentarer:

  1. De är helt klart en flirt smily , eller så har jag alltid tänkt iallafall! :D haha, riktigt sådär att då en kille överdriver och vikkar på ögonbrynen typ.

    SvaraRadera
  2. Haha !! Det här 'problemet' har jag också!! Jag blir helt ställd när någon använder den i meningar som att den sku vara 'flirtig' eller så. Jag anser också att den är mera så där suur- aktig!! hehe ! :D

    SvaraRadera
  3. Jag tycker den ler och blinkar på ena ögat så jag har alltid tolkat den som flirtig.

    SvaraRadera
  4. Flirtig helt klart eftersom den är sådär mysko glad ;)

    SvaraRadera
  5. jag tolkar den pedofiliskt, för jag tycker den ser ut som en pedofil :D #nohate

    SvaraRadera
  6. Jag har alltid tyckt att den är mera sur, jag tolkar den som en "suck" emoji! :D verkligen inte flirtig!

    SvaraRadera