tisdag 23 juli 2013

Babyyyyyy

Hej!

Vi är hemma igen.
Lekte med tanken att bli lite längre på stugan men sen såg jag på bykhögen och tog mig i nackskinnet.
Så nu är allt byke bykt, rena mattorna är på plats och blommorna har fått sin mat.
Hushållet ser ändå ganska kaotiskt ut.
Det tar en stund före alla saker hittar sin plats.
Jag är sån att jag tömmer alltid hela kassen på en plats och sen börjar jag plocka allt till rätta.
Sen tröttnar jag och hittar på nåt annat. 
Så det tar en stund före jag får färdigt det jag påbörjat.
En negativ sida hos mig!

---------

Alice håller på och få en tand.
Jag känner den redan, och ser man noga ser man att den sticker fram.
Lite längre skulle de ha kunnats hållas borta.
JA med tanke på mina bröst.

-------------

Dom har lovat fint väder resten av veckan.
Sku va skönt att vara på stranden.
Få se om det lilltjejen går med på att mamma sitter i solen en stund eller om hon kräver action.

-------

Nu ska jag slänga i mig nåt kvällsmål, pumppa mjölken i flaskorna och gå och lägga mig!
Gonatt på er <3

PSSSST!!!
Ni har vell inte missa detta :

Tumblr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar