söndag 7 juli 2013

Veckoslut är alltför korta

Gokväll!!

Vilket fint väder det varit idag! 
Vi stannade kvar i stugan till ca 14 tills vi tog bilen mot centrum.
Jag satte på en bykamskin med byke (hoppas man får byka?!?), trots att man bör minimera vattenförbrukningen.
Men om jag inte skulle tvätta byke skulle vi inte ha några rena trasor så nu var vi illa tvugna.
Sen for jag på en promenix med en annan mamma från vårt höghus.
Vi gick till en strand och satt där och pratade dittan och dattan ända tills våra ungar tyckt att nu får det räcka!

Väl hemma for hela familjen med Heidi och Santeri och äta till grillen.
Onyttigt men rätt så gott var det!
Körde via Reimari påvägen hem och PANG slog det mig,
Vi hade samla på stämplar från Citymarket för att med en viss mängd stämplar fick man köpa Iittala tallrikar för 50%.
Klockan var då 17.30 och butiken stänger 18.00 och idag var det sista dagen man fick köpa dem för 50%.
Nå de blev fart i denna tjej som hoppa i bilen med gumor Heidi och stack till Citymarket.
Niko fick handla klart i Reimari och sen gå hem med Alice!

Nåå vi han just och just så nu är jag glad iaf :D

Gick ännu en sväng till mamma och pappa på kvällen, så idag har vi minsann trampat!
Imorgon blir det träff med Mia!
Men nu träff med sängen!
Gonatt <3







Google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar