måndag 22 juli 2013

Lever stugliv


Heej!!

Hur är det med er?
Vi är fortfarande på stugan.
Har haft en liten bloggpaus på två dagar men nu skall jag försöka blogga normalt.
Ibland blir det bara så att man inte orkar skriva trots att man skulle vilja.

-------

Igår testa Alice först gången på potatis och hon verka gilla det.
Igår var det dessutom jämt ett år sedan jag gjorde gravidtestet och det visade postivit.
Kommer ännu ihåg känslorna som storma in då jag såg "Raskaana" på stickan.
Glädje och rädsla på samma gång.
Hela tiden gick jag och tänkte att när går något fel?
Kan inte ännu heller förstå att fröken är här <3
Men inte slutar det där oroande där.

---------------

Jag har inte bara latat mig på stugan utan tvättat nästan alla mattor hemifrån.
Mmm, rena mattor med doften av tallsåpa!

-------------

Idag har jag varit till Skanssi med Sandra.
Vi gick en god stund och plocka åt oss det sista av vad reorna har att erbjuda :)
Det vi hittade kan ni se nedan!







Hejsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar