måndag 15 juli 2013

Det där med fotografering...

Jag tycker om att fota! Problemet är bara att jag är för lat för att läsa instruktionerna på kameran.
Det sku va roligt att riktigt kunna fota.
Fotona nedan blev ju helt okej men..


---------------


Vi har sökt pass åt fröken idag!
Om en månad ska vi ut och resa.. 
Inte längre än Estland men ändå roligt.
Wohoop!!
Och nej pass behövs vell inte dit men det är iaf bra att ha!

Förresten så börja vi med en ny välling åt Alice igår, morot och potatis!
Det var jäääättegott tyckte Alice!
Om två veckor tänkte jag börja testa med lite potatis i hopp om att spuglandet skulle minska!

--------------

Jag ringde till läkaren ida angående mina stygn.
Om de inte sker nåt under nu på en vecka så gör de ett nytt snitt och tar bort dem.
Auutch!
Hoppas verkligen att de skall smälta så jag kan börja röra på mig ordentligt!









5 kommentarer:

  1. Så du hade åxå en unge i din trädgård :D! Fina.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag hade det :D Men önskar att jag vore lika bra med kameran som du!!

      Radera
  2. Så du hade åxå en unge i din trädgård :D. Fina!

    SvaraRadera