onsdag 1 april 2015

- 4 månader -

 Har prov imorgon och egentligen inte alls tid att sitta här men behöver en liten BREAK!
*som om jag int haft tillräckligt av dom ren.. höhöö*

Nu när jag vet att vi skall flytta orkar jag inte ha det så städigt hela tiden.
(det får alltså ligga leksaker framme)
Och dessutom har vi inte ens utrymme att få allt undan i skåpen.
MEN idag hade vi lägenhetsvisning så passade på att städa upp lite bättre och köpte hem blommor.
Älskar när Reimari a.k.a K-Supermarket alltid har så billiga blommor.
SUPER!

Annars då?
Jag har stött mitt knä. Det for på söndagen då jag helt enkelt for i huk (låter galet...?.).
Och nu kan ja inte böja det ordentligt..
Niko väittär att det absolut blir bättre med tiden men jag funderar ändå på att fara och visa det..
Mina kvällsjumppor lider totalt nu..
Ider på vad de kunde vara och hur slippa problemet?

Har ni blivit lurade nåt då?
Jag brukar oftast lura folk men idag har jag inte lyckas lura fler än EN!
Aj aj dåligt saldo..

IDAG är det förresten jämt fyra månader tills vårt bröllop!
WHAT!

♥1-8-2015♥
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar