torsdag 2 april 2015

- baby nummer två? -





Tänk att hon blir 2 år på måndag!
2 ÅR!
När blev hon så stor?

Svår fråga och jag har inte svaret på den, men fakta är att hon inte är nån liten bebis nåmer!

Många kompisar och andra bekanta frågar ständigt att när blir det baby nummer två?
och
 Jag måste ärligt säga att jag inte alls är färdig för nummer två ännu.
Eller alls är fel ord men..

Fastän det är det HÄRLIGASTE jag vet att vara mamma så håller jag på bli tokig ibland.
och nu menar jag inte bara tokig för att hon har trots utan tokig av oro!

Hon har varit ganska mycket sjuk under sitt korta liv.
Visst, inget detsu värre men ändå så att det fått mig att må riktigt dåligt.
När hon blir ens lite sjuk så flippar min hjärna och jag kan inte tänka klart för fem penni!

och så kan jag vell nog medge att den där trotsen inte är så ljuvlig alla gånger heller!

Dels hade jag även en väldigt dålig tur med min förlossning och den har satt sina spår.
Så jag vet inte om kroppen är färdig riktigt än!

Jag har alltid tänkt att det inte skall vara så länge mellan barnen men samtidigt vill jag att det skall kännas bra!

Alice kan helt bra få vår fullständiga uppmärksamhet en liten stund ännu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar