onsdag 11 mars 2015

- plast eller ÄKTA -

Ibland kan plastblommor vara väldigt fina.
Jag är en sån som tycker om att ha en massa blommor hemma på borden.
Alltså nu pratar vi såna där "vas-blommor" som t.ex. tulpaner, nejlikor, rosor m.m.
Negativa med dom är ju att dom dör väldigt fort och det blir kanske inte så ekonomiskt i längden.
Plastblommor är ofta välidgt dyra dem med, speciellt om man vill ha sådana som ser äkta ut.
Men jag gjorde faktist ett fynd för någon dag sedan i TOKMANNI!
3 blommor för 6€ hette det!

Och här är nu mina plastblommor :)



4 kommentarer:

  1. Jag köpte stora tyg/plastblommor för ett presentkort jag fått till Pentik en gång, hur vackert som helst! :) Och jo, de är annars väldigt dyra - MEN de håller ju hur många år som helst, så nog lönar det sig iallafall jämfört med att köpa nya levande blommor för kanske 5-10 euro (beroende på var man köper dem) varje vecka... :)

    SvaraRadera
  2. Så fina blommar. Kikar in för att berätta att din blogg är månadens blogg på Fisve-bloggen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. VAA PÅRIKTIGT?? tack så hemskt mycket :) nu blev jag jätte glad ju!! :D

      Radera