lördag 7 mars 2015

- Bloggevent på TERAPIHÖRNET -

Indiansocker ... HAMPA... KeFiR..

Dessa ord var helt obekanta för mig ännu för några dagar sedan.
Men ser ni nu är jag en stor konsumerare av indiansocker och klämmer in det överallt och i allas munnar.

Det var så att jag blev inbjuden till ett blogevent till TERAPHÖRNET i Pargas!
Där fick jag och några andra bloggare information om olika hälsoprodukter av duktiga Alessandra Sarelin!


 Vi fick smaka på massa intressanta saker. 



Hampakex  och PUKKA te

Hälsosamare chips som var MYCKET goda!
Köpte en påse hem och den tog snabbt slut!

Lite av sortimentet

Härliga tesorter


Eftersom jag är så dålig på allt som har med ekologist och hälsosamt (utöver det vanliga) så var detta besöket nyttigt.
Tror definitivt att jag besöker butiken pånytt, iaf för att köpa indiansocker ;)

 Med på eventet var: KristinaRebecka
och
Malin + Saga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar