söndag 29 mars 2015

- Cruise -

 Hej på er!

Vi är hemma efter en toppen kryssning.
Jag som annars ogillar kryssning, alltså nu talar vi om allt som far från Åbo, har inget emot att åka från Helsingfors.
Allt är helt enkelt bättre..
Båten/båtarna, tiderna, maten, butikerna...

Nu har vi ju haft den lyxen att vi bott i Commodore hytterna med egen lounge, balkong och morgonmål.. oj det där morgonmålet
Pappa åker så mycket med Silja och för varje jobbresa han åker samlas de poäng.
Och det är dom poängen vi använder.

Jag har tagit en hel del video också så det blir en film från resan också.. 
Haha resan.. talar som om vi skulle ha vari på nån söderresa..

Men först kommer iaf bildrena vi tog!

Klänningen är från Galna dagarna, ursprungligen Vero Moda!






3 kommentarer:

  1. Jätte fina bilder! Oh , känner mig alltid lite lat då ja ser dig fota så aktivt dig själv och allt annat till bloggen. Aja får väl skärpa mig antar jag. Dock har jag alltid funderat använder du oftast stativ eller lägger du bara kameran på nått smart ställe eller fotar nån dig? Hur som helst , jätte snyggt med långklänning , önskar en kort stump som mig kunde bära en sån, men icke då ser man ut som spöket laban :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon har hjälp! Fotografen vet nog exakt vad hen gör. Det ser man ju på bildernas kvalité och vinklarna som hen tar dom.

      Radera
    2. Ja som ni kanske märkt så svara ja på Victorias fråga i ett inlägg uppåt :D Men Yes han kan min man :) OCH TACK Victoria ;)

      Du får visst ta och klippa av den lite :D dessutom är det snyggt om den är lite för långt :)

      Radera