torsdag 12 mars 2015

- Kärringkväll och MÅNADENS BLOGG -

Oj vad glad jag blev då jag idag läste att min blogg är MÅNADENS BLOGG
Jag tackar till tusen! :)

Det har annors också varit en bra dag idag!
En orsak är definitvit Kärringkvällen!

I Pargas ordnars det alltid då och då Kärringkvällar.
Detta betyder att butikena är uppe till 21.00 på köpmansgatan och erbjuder massa smaskiga erbjudanden främst åt kvinnor.

Med på kärringkvällen var ju även många andra som inte kom med på bild!


Tre Små Rum hade mycket fint som man skulle ha kunnat plocka hem!

Tre Små Rum

Tre Små Rum 

Tre Små Rum ägarna


Café Hallonblad på godheter


Wanha Wallis var också med!
Om ni förresten vill hålla ett "party" med liknande saker som på ovanstående och nedanstående bild kan ni kontakta Minna på Wanha Wallis facebooksida och be henne komma hem till er.
Den som håller "partyt" får enastående sänkta priser :)


Nicolos och Nicolina leverera även denna gång!
Man får alltså plocka en liten plastkasse full med så mycket kläder man bara får att rymmas och betala 50€ för hela kassen.
Jag vad där jämt klockan 18 då det hela satte igång och lyckades få riktigt bra kläder :)
Räknade att värde på klädrena jag fick kapat åt mig var kring 600-700€, och då betalade jag 50€ för dem!
En liten parentes är dock att alla kläder gav jag åt mamma och pappa :)
Sökte alltså främst åt dem!

 I en Partel fick alla kvinnor en ros som även jag måsta fara förbi och söka :)

Väldigt positiv kväll ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar