måndag 30 mars 2015

- Cruise || -

och så lite mera bilder från kryssningen!
Vi var ju faktist inte destu mera i Stockholm utan åkte hem till ett par släktingar, i Södertälje!
Ni kanske minns Peter och Mia som var med oss till Thailand.

Mycket trevligare att spendera tiden med dom än att gå runt i butiker och dregla efter kläder man ändå inte har råd med  ;)

Idag var det meningen att Alice skulle ha ögonläkare.
De ringde dock sju på morgonen och avbokade den..
Så vi har tagit det lugnt och försökt städa upp lägenheten.

Nu sover hon och jag skall börja läsa på prov.
HOPPELIGEN sista provet i Yrkeshögskolan NOVIA!

 Fick en kommentar om vem som tar bildrena och tänkte att jag svarar på den här i stället.

Förrut använde jag mig alltid av ett stativ men nu har jag "tvingat" Niko att lära sig använda kameran och WOLA!
Så numera är det min "MAN" som tar de fleta av bildrena på mig ;)










4 kommentarer:

  1. Ögonläkare ?? Hon är ju så liten, vad har hon för symptom ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. När hon var lite mindre titta hon snett med ena ögat.. De hör ju till tills en viss ålder o sen borde de försvinna. Vi va då på koll mn hon vägra hålla ögonen uppe så
      Nu far vi igen. Dock ha vi int sett nå sånt mera mn bra att kolla :)

      Radera