söndag 22 mars 2015

- NÅN som skall till YLE på tisdag? -

Hejsan!

Jag har länge tänkt fråga men alltid glömt så nu måste jag passa på!
Är det nån av er som är påväg till YLE nu kommande tisdag?
Fick en "inbjudan" dit för en månad sedan och kunde inte tacka nej!
Jag åker alltså till Helsingfors på tisdag.
Kommer att slippa till YLES garderober och sätta ihop olika looks och sen får vi också vara med när dom spelar in "puoli seitsemän" programmet.
Resten av programmet skulle vara en överraskning så så mycket mer än det vet jag inte!
Men sätt en kommentar om nån av er är påväg!

 Annors då?
Alice är rätt så snuvig, men annors är hon sig själv.
Vi var en snabb sväng till Ikea idag.
Vi har förut sovit med ett en persons täcke! JEPP alla tre under ett och samma täcke!
Men till Julen fick vi ett nytt stort så nu köper vi lite nya lakand nu och då!

HÄRLIGT med NYA rena LAKAN ♥






Irislight slingan köpte jag från SELLOFAANI!
Den är tillfälligt där men kommer inom en nära framtiden att få en mycket bättre plats ;)

1 kommentar: