onsdag 25 mars 2015

- YLE 2 -

 Så var det dags för det andra inlägget!

Efter att vi varit upp till tornet var det dags för lunch som YLE bjöd!
Och inte vilken nakkikastike som helst!

De hade verkligen satt tid på maten och det var SUPER gott!



Vi fick även träffa Judith som kommer att vara med i den nya serien Au Pairit Los Angelesissa!
Eller ny är den inte men ny säsong :)
Mycket trevlig tjej och dessutom FINLANDSSVENSK!

Efter maten for vi till himmelriket!!
NÄMLIGEN YLES lilla KLÄDGARDEROB med över 100 000 klädesplagg!


 Iaf 40 st ovanstående små "korridorer" fulla av kläder från olika årtionde!


Vi fick en halv timme på oss att hitta en outfit och därefter tog en proffs bilder på oss!
Tänkte att det här går ju bra, tills jag påriktigt förstod hur SJUTTONS mycket kläder där fanns...
Till sist drog jag bara något med mig och ställde mig framför kameran.. 
Kanske inte det bästa valet men ;)

Slutresultatet kommer om nån dag!




 Smycken fanns det ju också jo förstås.. :)


Till sist for vi och kollade var programmet "puoli seitsemän" spelas in..
Och så fick vi träffa härligt vackra Susanna Laine!
Vi skulle ha fått bli och följa med inspelningen av programmet som denna vecka har temat "tyyliviikko"!
Dessutom skulle vi ha fått träffa Arman Alizad om vi stannat!
MEN tyvärr hade jag brottom till tåget så fick kolla de via TV istället!

Vill tacka YLE som gav möjligheten åt mig och 7 anda bloggare/vloggare att få besöka platser som man annors inte får och träffa intressanta personer!

Tusen tack!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar