torsdag 8 januari 2015

- snorkling -

Tjohoo!
Jag är tillbaka!!!
Igår trodde jag nog inte jag skulle lämna sängen levande mer!
Ni vill inte veta hur många gånger jag eller Vi besökt wc byttan.
Jag och Niko stod liksom på kö till den.

Pappa var till apoteket och fick en antibiotika kur åt oss och på natten kände jag hur det började släppa.
Tack och lov hade vi mamma och pappa med på resan för ingen av oss var kapabel att se efter Alice!

Idag är det definitiv bättre. Vi har orkat snorkla men med några wc besök där i mellan!

Det jag hatar mest med detta land är att jag alltid får nån magsjuka här.

Nu får vi bara hoppas att det räckte med en omgång :)

Imorgon åker resten av gänget till Similan öarna!
Borde typ vara en av världens 10 bästa ställen att snorkla på.
Dom åker klockan 7 på morgonen och är tillbaka 7 på kvällen.
Vi kan inte släpa Alice med på en sån tur så vi blir vid poolen.
Är det sen så fantastiskt som det skrivs så åker jag och Niko på söndag istället.

Men till nåt annat!
Jag har hållt på och gnällt över att jag vill ha en GoPro kamera och igår köpte vi en.
Gissa om den var i hård användning då vi snorklade.
Helt klart BÄSTA köpet!

Här kommer lite bilder från dagen!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar