tisdag 6 januari 2015

- 50/50 -

Vi fortsätter att slappa och ladda våra batterier!
Alice mår bättre vilket är skönt, men vi får ändå lirka mat i henne..
JOBBIT!

Vi har alltså bara varit vid stranden och poolen idag.
Det har varit  mulet men det har inte gjort så mycket eftersom jag brände mig igår.
och solen kommer ju no igenom molnen också så!


Nu är klockan redan halv 10 här.
Det blixtrar en hel del men inget buller hörs.
Väldigt fint på ett sätt ;)
Kvalmigt är det också och vad skulle jag våga ljuga, kanske 28 grader varmt!

Så nej man behöver icke frysa!

Imorgon har vi varit här i en vecka vilket betyder att hälften av resan ligger bakom oss.
Jag blir stressad bara jag tänker på att vi måste hem nästa vecka!
VILL INTE!

Alla är så glada och vänliga här.
De gör faktist allt för turisterna!
Idag också när jag var på massage och hostade så rusa dom efter nån sors hosttabletter och gav flera av dem med mig hem.
Det roliga är att man får massa konstiga mediciner som man inte har nån aning om vad som är men som funkar väldigt bra:!

Men nu ska jag gå tillbaka till rummet!
Ha de bra!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar