lördag 10 januari 2015

- NO more pics daddy -

Alla dagar har jag gått och gnällt över att jag varken blir brun eller ens bränner mig.
Alla åtta gånger vi varit till detta land förut har jag haft solskyddsfaktor 30, nu har jag haft 20 och 15 och inget har hänt...
tills idag..
NU har jag brännt mig... 
Sådär passligt när vi imorgon skall till Raya Island med Niko <3

Känns väldigt konstigt och FEL att åka utan Alice.
Men hon har det mycket bättre här med mommo och moffa sin!

Idag har vi besökt den största marketen i Phuket!
Oj vad jag skulle ha kunnat släpa hem saker däirfrån.
Älskar att pruta med dom och jag får vell säga att jag är rätt duktig på det :)

Det krävs att man skojar lite med dom så brukar priset sjunka av sig själv.
Tror dom att man är från Ryssland så stiger det däremot...

Till annat!
Alice är helt förtjust i majsen på stranden.
direkt då vi går ner och hon ser att dom lagar majs på sina små bärbara grillar så ska hon ha!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar