onsdag 28 januari 2015

- MY child -

Hola ladies:)

Här är det brottom!
Är ju på skolhälsovården på praktik varje dag till fyra.
Sen har vi faktist kicka igång bröllopsplaneringen ordentligt, eller rättare sakt resan!
Har googlat och ringt runt och försökt hitta det "perfekta" stället, och det är faktist SVÅRT!

Men jag tror vi har kommit på vår destination.
Nu bara få flygena att passa in så kan vi börja sätta igång nedräkningen till nästa resa!

Sen har jag skickat runt ansökningar till olika model agencyn :)
Och så varit med familjen förstås :)

Det är så roligt att följa med hur Alice utvecklar.
Hon är så jäkla KLOK den ungen!
Hennes ordförråd överraskar mig varenda dag.
Hon är välidgt rar och go och tänker faktist på andras känslor.
 Jag förstår inte hur vi nånsin kunnat leva utan henne!

 


4 kommentarer:

  1. Hej! Mycket bra blogg! Eran Thailand resa såg helt fantastisk ut! Skulle gärna vilja veta vilket hotell ni bodde på? Det såg så fint ut med vattnet precis utanför! Tack

    SvaraRadera
  2. Hej! Mycket bra blogg! Thailand resan såg helt fantastisk ut, blev sugen på att åka ditt själv! Skulle vilja veta vilket hotell ni bodde på? Det såg så fint ut med vattnet precis utanför.

    SvaraRadera
  3. Oj råkade skriva dubbel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen fara :D Tack för komplimangen! Mitt råd till dig, ÅK! Det är SÅÅ värt alla slantar :) Vi bodde på Arinara beach resort på bangtao beach :)

      Radera