söndag 26 oktober 2014

-släktträff -

 Efter bloggträffen fick jag snabbt dra på mig andra kläder och sätta mig i bilen pånytt. 
Det var dags för släktträff!

Det harmade så mycket att jag inte har bättre bilder än detta när vi äntligen var finklädda allihopa, men det var igen ett tillfälle där jag inte täcktes börja posera framför kameran.
Tyvärr var ljuset också dåligt så bilderna blev gryniga.

Släktträffen var i Mindes i Pargas och allt som allt var vi ca 40 stycken.
Min moffa kommer från Karelen så det var den sidan av släkten som träffades.

 Efter släktträffen och middagen for ett gäng på ca 17 personer till min morbro och moster för att sitta kväll.
Vid detta laget mådde jag redan riktigt pyton på grund av snuvan som blev värre så vi åkte hem redan vid tie.

Idag var jag till läkaren för att kolla upp bihålorna och örona. 
Detta är nu tredje snuvan på en månad så börjar vara lite trött på det här.
Allt var okej men fick ändå sjukledigt i två dagar.
Hoppas det är okej för skolan att jag är hemma från praktiken!

Nu kaffe och film!

xoxo



4 kommentarer: